Tilmeld Login
Dansk

Kundecase

"Vi bruger kun to, hvor vi før havde brug for 3 tjenere", siger Jane Ye fra UMI SUSHI.

UMI Sushi arbejder smartere med Nordic Intelligent Catering

Mange af vores gæster bestiller via E-Waiter tablet’en. Det indebærer flere fordele. Dels sparer vi meget tid på at modtage ordren. Ja, ofte behøver vi blot at servere maden og hygge om gæsterne. Dels oplever vi aldrig fejl eller misforståelser, da kunderne jo selv bestiller, hvad de ønsker. Afgørende er også, at særligt de yngre af vores gæster elsker vores E-Waiters. De behøver aldrig at vente på, at tjeneren har tid. Bestillinger tager 5 sekunder. Det mærker vi også på vores mersalg. Derudover bruger vi kun to, hvor vi før brugte tre tjenere.

Vi har dog andre gæster, der foretrækker at bestille hos en tjener. Her tager vi vores kasseapparat med ned til bordet på en tablet og modtager ordren, mens vi taler med gæsten.

Uanset om gæsterne bestiller selv eller om en tjener modtager ordren, vil E-POS kasseapparatet opdele og udskrive ordren på de 4 bonprintere, som vi har placeret på strategiske steder i vores køkkener og baren.

Således udskrives bestillinger på Sushi i det kolde køkken. Bestillinger på varme retter udskrives i det varme køkken og drikkevarer i baren. Ved kasseapparatet udskriver en printer hele ordren, så tjeneren ved, hvad der skal serveres alt i alt. Det er smartere. Det betyder, at vi ikke løber så langt og at vi render mindre i vejen for hinanden.

Vi sparer også meget tid med at holde styr på bordene. Det gør vi, fordi vi overskuer reservationer, borde, bestillinger osv. med enkelte klik på kasseapparatets skærm. Vi kan endda se, om selskabet er nået til hovedretten eller desserten i E-POS, mens afregning foregår mere eller mindre automatisk.

Vores gæster bestiller via E-Waiter tablet’en. Det betyder, at vi sparer tid under modtagelse af ordren og at vi hverken oplever fejl eller misforståelser.

Vi sparer også meget tid med at holde styr på bordene. Det gør vi, fordi vi overskuer reservationer, borde, bestillinger osv. med enkelte klik på skærmen i vores kasseapparat, mens afregning som regel foregår automatisk.

Vi har 4 bonprintere, der er placeret på strategiske steder i vores køkkener. Når kunderne bestiller, udskriver de ordren på Sushi i det kolde køkken. Bestillinger på varme retter udskrives i det varme køkken og drikkevarer i baren. Det er smartere. Det betyder, at vi ikke løber så langt og at vi render mindre i vejen for hinanden.